.jpg)
Фізична особа-підприємець ГНІДИЙ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ, ІПН: 2157911215, (надалі – «Виконавець», Total Fitness Smart Градецький) пропонує, керуючись ст. 633 Цивільного кодексу України, необмеженому колу осіб (надалі за текстом – «Клієнту») укласти договір про надання спортивно-оздоровчих послуг (надалі – «Договір») на нижчевикладених умовах:
Терміни, що використовуються у цьому Договорі мають наступне значення:
Публічний договір – це правочин про надання фізкультурно-спортивних послуг, який встановлює однакові для всіх Клієнтів умови надання цих послуг на умовах публічної оферти з моменту її акцептування Клієнтом (далі – «Договір»).
Публічна оферта – пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній особі відповідно до статті 641 Цивільного кодексу України, укласти з ним договір, що міститься в публічній оферті. Така пропозиція розміщена у вигляді публічного договору на Сайті https://tfs.com.ua
Акцепт – надання Клієнтом повної і безумовної відповіді-згоди Виконавцю на його пропозицію укласти Договір на умовах, визначених публічною офертою, шляхом реєстрації на Сайті Виконавця та/або оплати замовлених Послуг, що свідчить про прийняття ним публічної оферти.
Cайт Виконавця – офіційна веб-сторінка Виконавця в Локальній мережі та в Інтернет, за адресою https://tfs.com.ua, яка є одним з основних джерел інформування Клієнта.
Реєстрація Клієнта – надання персональних даних, згоди на їх обробку та прийняття акцепту на Сайті Виконавця.
Абонентська плата – вартість Основних послуг згідно з Прейскурантом, який розміщено на Сайті, залежно від обраного пакета за Період надання Основних послуг.
Власник Договору – фізична особа-підприємець або юридична особа, яка забезпечує виконання зобов’язань по оплаті Основних послуг та/або Додаткових послуг, які надаються Члену клуба на основі діючого Договору, якщо такі зобов’язання не підлягають виконанню самим Членом клубу.
Додаткові послуги — послуги, які надаються Клубом за додаткову оплату згідно з Прейскурантом, які не входять в перелік та вартість Основних послуг (згідно з обраним пакетом).
Договір – договір про надання послуг, що укладається між Виконавцем та Членом клубу, та/або Власником Договору, шляхом вчинення дій Членом клубу, спрямованих на прийняття умов цієї оферти, та що діє на умовах, викладених в цій оферті.
Обмеження доступу – тимчасове обмеження доступу Члену клуба на територію Клуба шляхом блокування доступу, до усунення Членом клубу обставин, що призвели до блокування в повному обсязі.
Основні послуги – комплекс послуг, пов’язаних з організацією та проведенням Компанією фізкультурних, фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів, включених у вартість, згідно з обраним пакетом, зокрема: необмежене відвідування кардіо- та тренажерного залу; користування інфраструктурою Клубу, в тому числі користування роздягальнями, душовими тощо; надання доступу до занять, які проводяться третіми особами на території Клубу.
Правила Клубу – невід’ємна частина даного Договору, положення, обов’язкові для виконання сторонами Договору, розпорядчі та встановлюючі порядок проведення та умови користування Послугами Клубу, в тому числі правила техніки безпеки при відвідуванні клубу.
Клієнт — правоздатна та дієздатна фізична особа, що акцептувала Договір, ознайомлена з Правилами Клубу, зобов’язується їх дотримуватись та надала згоду на обробку своїх персональних даних.
Тренер, старший тренер, персональний тренер, інструктор (надалі – Тренер) – фізична особа, яка володіє певними навичками занять з фізичної культури і спорту та з якою Виконавцем чи Замовником укладено відповідний договір передбачений Цивільним кодексом України.
Клуб — спортивний клуб або спортивні клуби, які надають фізкультурно-спортивні послуги під брендом Total Fitness Smart. В цілях цього Договору під терміном «Клуб» також розуміється юридична особа, яка є володільцем матеріально-технічної бази відповідного клубу і здійснює забезпечення його діяльності.
Мобільний додаток – програмне забезпечення, яке дозволяє Клієнту здійснювати вхід та вихід у фітнес-клуб, керувати послугами клубу та мати доступ до бази тренерів (осіб, які вправі проводити заняття на території Клубу), та тренувального контенту. Встановлюється Клієнтом обовʼязково на його смартфон (на платформах iOS та Android).
Розрахунковий період надання додаткових послуг (оренда шафи, оренда сейфу, СО-доступ) – 30 календарних днів (якщо не зазначене інше в Прейскуранті) з дати оплати в Мобільному додатку тільки прив’язаною картою (після оплати основних послуг онлайн і прив’язуванням карти). Право на отримання оплачених додаткових послуг мають лише клієнти з діючим основним Договором.
Розрахунковий період надання додаткової послуги Smart DAY – один календарний день починаючи з дати оплати.
Режим роботи Клубу — дні та години, в які Клуб відкритий для відвідування, що розміщені на інформаційних табличках при вході та/або в Правилах клубу та/або на сайті Клубу, та/або у Мобільному додатку.
1.1.За цим Договором Виконавець зобов’язується надати Клієнтові фізкультурно-спортивні послуги – основні та додаткові послуги (далі разом – «Послуги») на базі Клубу, а Клієнт зобов’язується сплатити за ці Послуги та дотримуватись умов цього Договору і усіх додатків до нього.
1.2.У Клубі діють Правила клубу (далі — «Правила»), які визначені у Додатку № 1 до цього Договору і виконання яких є обов’язковим для Сторін.
2.1.Підтвердженням повного та безумовного акцептування публічної оферти є реєстрація Клієнта на Сайті, або в додатку з внесенням персональних даних та внесення ним плати за замовлені Послуги, чи вчинення інших дій, що свідчать про прийняття ним публічної оферти згідно з умовами цього Договору.
2.2.Договір вважається укладеним з моменту реєстрації Клієнта на Сайті та оплати Клієнтом замовлених Послуг чи вчинення інших дій, передбачених Договором, що свідчать про згоду дотримуватися умов Договору, без підписання письмового примірника Сторонами. До дій, які свідчать про акцептування публічної оферти (цього Договору), належать здійснення оплати через сайт Виконавця після реєстрації на сайті Виконавця.
2.3.Фізична особа, яка прийняла пропозицію Виконавця укласти Договір, підтверджує, що вона до укладення цього Договору ознайомилась з умовами Договору, Правилами клубу, вартістю Послуг і свідомо без жодного примусу уклала цей Договір.
2.4.Укладаючи Договір, Клієнт автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям Клієнтом положень Договору та всіх додатків, що є невід’ємною частиною Договору.
2.5.У випадку розірвання Договору за ініціативою Клієнта, всі не виконані зобов`язання з боку Клієнта по минулому Договору будуть застосовані при укладенні нового Договору, якщо такий буде ініційовано Клієнтом.
2.6.Одночасно Клієнт може мати не більше одного діючого Договору.
2.7.Клієнт, який не згодний з умовами Договору не може бути його Стороною та має утриматися від реєстрації на Сайті та оплати Послуг. Особа, яка здійснила акцепт Договору, підтверджує своє ознайомлення і згоду з усіма умовами цього Договору та вважається Клієнтом згідно з його умовами.
2.8.Цей Договір може бути змінений Виконавцем в односторонньому порядку без попереднього і подальшого повідомлення про це Клієнта. Зміни вступають в силу з моменту публікації нової редакції Договору на Сайті.
2.9.Клієнт розуміє і підтверджує, що згодний з умовами цього Договору та / або після публікації нової редакції Договору. Якщо Клієнт не згоден з новими умовами Договору, він повинен припинити використання послуг Виконавця.
3.1.За цим Договором Виконавець надає Клієнту послуги в Клубі згідно з умовами придбаного пакета послуг. 3.2.Порядок та початок надання Послуг визначаються клубними Правилами.
3.3.Доступ до Клубу можливий лише при наявності укладеного та оплаченого Договору. При кожному відвідуванні Клубу Клієнтом з метою отримання Послуг, проводиться сканування QR-коду адміністрацією Виконавця за допомогою технічних засобів Виконавця. QR-код генерується після реєстрації у Мобільному додатку. QR-код є індивідуальним, його використання не може бути здійснено іншими особами. При кожному відвідуванні Клубу Клієнтом з метою отримання Послуг, проводиться перевірка/ідентифікація особи Клієнта системою автоматичного допуску.
3.4.Години відвідування Клубу Клієнтом встановлюються відповідно до режиму роботи Клубу.
3.5.Виконавець та/або Клуб залишає за собою право змінювати розклад роботи Клубу у разі виникнення наступних підстав: встановлення компетентними органами певних днів святковими (неробочими) або вихідними; виникнення будь-яких обставин, зокрема пов’язаних з технічним та санітарним станом приміщення, які Виконавець буде вважати такими, що можуть завдати шкоди Клієнту або нести загрозу його життю чи здоров’ю. Про такі зміни розкладу здійснюється повідомлення відвідувачів шляхом розміщення відповідної інформації на офіційному Сайті, та/або Мобільному додатку або будь-яким іншим способом. Такі зміни не вважаються зміною умов Договору та такими, що здійснюються на власний розсуд. В такому випадку Виконавець не вважається таким, що порушив свої зобов’язання за Договором.
3.6.Акцептуванням цього Договору Клієнт підтверджує, що він ознайомлений з Правилами клубу, та зобов’язується їх дотримуватися, а у разі їх порушення або невиконання – нести відповідальність згідно з цим Договором, Правил та норм чинного законодавства України.
3.7.Виконавець надає Послуги Клієнту за переліком, який відповідає придбаному пакету Основних Послуг. Обсяг і види Основних та Додаткових Послуг наведено у Прейскуранті.
3.8.Після закінчення строку дії придбаного пакета Послуг, вважається, що Послуги Клієнтом спожиті, а Виконавець вважається таким що надав Послуги належним чином та у повному обсязі.
3.9.Клієнт погоджується з тим, що у разі, якщо після підписання цього Договору, він відмовиться від Договору, сплачені кошти за Послуги поверненню не підлягають.
4.1.Клієнт має право:
4.1.1.Отримувати Послуги на умовах та в порядку, передбачених цим Договором та Правилами відповідно до пакета Послуг, придбаного Клієнтом за цим Договором;
4.1.2.Замовляти Додаткові Послуги, передбачені Правилами (Додаткові Послуги підлягають додатковій оплаті);
4.1.3.Призупинити доступ до клубу, якщо Клієнт придбав такі послуги додатково;
4.1.4.Отримувати роз’яснення щодо умов цього Договору та тлумачення Правил;
4.1.5.Вимагати від Виконавця виконання його обов’язків за цим Договором;
4.1.6.На досудове та максимально повне врегулювання спірних питань, які можуть виникнути під час виконання умов цього Договору;
4.1.7.Під час споживання Послуг користуватися послугами кваліфікованих фахівців;
4.1.8.Отримувати на території Клубу послуги від третіх осіб (тренерів), які мають право на надання таких послуг, за окремими договорами з такими третіми особами, та здійснюючи розрахунок за такі послуги безпосередньо з такими третіми особами.
4.2.Клієнт зобов’язаний:
4.2.1.Вчасно та у повному обсязі сплатити вартість Послуг за цим Договором, які відповідають обраній Клієнтом категорії та типу пакету Послуг;
4.2.2.Прив’язати свою банківську карту та обирати її джерелом платежу за підписку/карту в мобільному додатку;
4.2.3.Відвідувати Клуб в межах його робочого часу згідно з графіком, визначеним у Правилах та відповідно до виду і типу обраного пакета Послуг;
4.2.4.Охайно та дбайливо ставитись до обладнання та іншого інвентарю, яке знаходиться в Клубі.
4.2.5.Самостійно стежити за своїми речами, не залишати їх без нагляду. Виконавець/Клуб не несе відповідальності за втрату речей Клієнта.
4.2.6.Нести відповідальність матеріально та/або нематеріальну за шкоду, заподіяну майну Клубу та третім особам, які відвідують Клуб, а також нести відповідальність за свої дії під час відвідування Клубу, включаючи відповідальність за шкоду, завдану Клієнтом чи особами, за яких він відповідає.
4.2.7.Дотримуватись умов цього Договору та Правил Клубу.
4.2.8.В разі припинення дії Договору з будь-якої причини, закривати контракт в мобільному додатку. 4.3.Виконавець має право:
4.3.1.Вимагати від Клієнта сплати вартості Послуг, відповідно до умов цього Договору.
4.3.2.Вимагати від Клієнта дотримуватись умов цього Договору та Правил Клубу.
4.3.3.Робити зауваження Клієнту у разі порушення ним Правил. У разі, якщо порушення сталося два рази й більше – видалити Клієнта з приміщення Клубу. При систематичному порушенні (два і більше разів) Клієнтом Правил Виконавець має право позбавити Клієнта права відвідувати Клуб без повернення грошових коштів, сплачених за цим Договором. В такому випадку працівники Виконавця складають відповідний Акт.
4.3.4.Не допускати Клієнта до приміщення Клубу, якщо зовнішній вигляд Клієнта дає підстави вважати, що Клієнт перебуває у стані алкогольного сп’яніння та/або під впливом будь-яких наркотичних речовин та/або під впливом медичних препаратів, якщо це впливає на поведінку та реакцію Клієнта.
4.3.5.Вимагати від Клієнта відшкодовувати завданих ним збитків чи заподіяної шкоди (матеріальні збитки та моральна шкода) завдані Клубу або працівникам Клубу, якщо не буде доведено, що шкода завдана не з вини Клієнта;
4.3.6.При виникненні обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) призупиняти надання Послуг та переносити їх на інший час, з призупиненням пакету Послуг до дати припинення існування форс-мажорних обставин.
4.3.7.Змінювати комплекс Послуг (в тому числі вводити нові типи та категорії пакетів Послуг) без погодження з Клієнтом.
4.3.8.У разі порушення Виконавцем за наявності його вини згідно з цього Договору, Виконавець має право надати Клієнту додаткові Послуги у вигляді додаткових відвідувань Клубу. У такому разі, якщо Клієнт не використовує такі додаткові послуги або використає їх не у повному обсязі, дія пакету Послуг припиняється і зобов’язання Виконавця за цим Договором вважаються виконаними в повному обсязі.
4.3.9.В односторонньому порядку вносити зміни в будь-який час на свій розсуд до цього Договору, Правил, вартості Послуг (Прейскуранту) тощо. Такі зміни набирають чинності з часу розміщення зміненого тексту на інформаційному стенді (куточку споживача) Клубу та/або на Сайті, та/або в Мобільному додатку. Клієнт погоджується і визнає, що внесені зміни до Договору, набирають чинності одночасно з оприлюдненням таких змін у спосіб, визначений цим пунктом.
4.3.10.Змінювати розклад занять в односторонньому порядку, додавати або видаляти заняття з оповіщенням про це шляхом вивішування нових розкладів на інформаційних стендах та/або на сайті, та/або в Мобільному додатку.
4.3.11.Здійснювати відео та аудіо нагляд у приміщеннях Клубу та прилеглих територіях, а також відео та аудіо фіксацію усіх дій персоналу Виконавця та відвідувачів Клубу, без окремої згоди останніх (з урахуванням норм моралі та етики). Використовувати результати відео та аудіо фіксації (у т.ч. як докази у будь-яких спірних питаннях);
4.4.Виконавець зобов’язаний:
4.4.1.Надавати Клієнту сплачені ним Послуги відповідно до категорії обраного ним пакету Послуг.
4.4.2.Забезпечити надання Послуг відповідної якості, яка відповідає умовам цього Договору та Правилам.
4.4.3.Підтримувати функціонування обладнання та інвентарю, а також допоміжних приміщень, призначеного для використання Клієнтом.
4.4.4.Продовжити строк дії пакету Послуг у випадках, передбачених цим Договором та Правилами.
5.1.Виконавець не несе відповідальності за досягнення чи не досягнення Клієнтом спортивних результатів, яких він бажав досягти в результаті отримання послуг в Клубі.
5.2.Клієнт несе матеріальну відповідальність за заподіяну Виконавцю шкоду. У разі заподіяння Виконавцеві збитку останнім складається Акт, який підписується уповноваженими представниками Сторін. У разі відмови Клієнта від підписання Акту, Виконавець підписує його в односторонньому порядку з приміткою про відмову Клієнта від підпису. Клієнт протягом 5 (п’яти) календарних днів на підставі акту зобов’язаний відшкодувати заподіяну шкоду в повному обсязі.
5.3.Якщо Клієнт своєю поведінкою систематично порушує права і законні інтереси інших відвідувачів Клубу або працівників Виконавця, розклад занять або перешкоджає нормальному здійсненню діяльності Клубу, ігнорує законні вимоги працівників Виконавця/Клубу, порушує приписи лікарів і режим лікування, пов’язаний з обмеженнями у фізичних навантаженнях, а також у разі наявності простроченої заборгованості з оплати послуг, Виконавець має право відмовити Клієнту у допуску в Клуб, у зв’язку з чим цей Договір може бути розірваний в односторонньому порядку за ініціативою Виконавця, без повернення Клієнту сплачених коштів.
5.4.Виконавець не несе відповідальності за будь-які негативні наслідки, що можуть мати місце у випадку, якщо Клієнт має протипоказання щодо отримання Послуг за станом свого здоров’я. Клієнт самостійно визначає можливість за станом здоров’я користуватися Послугами. Виконавець не несе відповідальності за шкоду, пов’язану з погіршенням здоров’я Клієнта, якщо воно погіршилося в результаті захворювання, травми або іншого розладу здоров’я спричиненого відвідуванням Клубу.
5.5.Виконавець не несе відповідальності за технічні незручності, спричинені проведенням сезонних, профілактичних або аварійних робіт комунальними службами.
5.6.Виконавець не несе відповідальність перед Клієнтом за дії/бездіяльність третіх осіб, які не є його працівниками.
5.7.Усі спори, що пов’язані із цим Договором, його укладанням, або такі, що виникають в процесі виконання умов цього Договору, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами. Якщо спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підпорядкованістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного законодавства України.
5.8.За порушення умов Договору Сторони несуть відповідальність, встановлену цим Договором та чинним законодавством України.
6.1.Вартість послуг визначається Прейскурантом, що відповідає категорії обраного Клієнтом пакету Основних Послуг, який розміщено на інформаційному стенді Клубу та/або на Сайті, та/або в Мобільному додатку, та/або на іншому видному місці. 6.2.Оплата Основних послуг здійснюється власником Договору або Членом клубу на умовах передоплати за розрахунковий період надання Основних послуг в наступному порядку:
6.2.1.Оплата вартості Основних послуг за перший період у 30 днів (якщо не вказано інше) виконується в момент укладення Договору в розмірі 100% від вартості Основних послуг, що вказані в чинному Прейскуранті.
6.2.2.Оплата вартості Основних послуг за другий період у 30 днів та наступні періоди по 30 днів надання Основних послуг виконується в останній день діючого періоду, тобто у останній передплачений 30 день шляхом щомісячного списання грошових коштів в розмірі 100% вартості згідно з Прейскурантом у гривні з рахунку прив’язаної банківської карти по дорученню Власника Договору або Члена клубу на користь Клубу та перерахунку їх на рахунок Клубу. Розрахунковий період за другий та подальші періоди визначається на наступний день після закінчення попереднього періоду і не залежить від дати внесення грошових коштів.
6.2.3.Відвідування Клубу для отримання Основних послуг можливе лише при сплаті вартості Основних послуг за відповідний період та оплаті Членського внеску.
6.2.4.Клієнт сплачує вартість Основних послуг у національній валюті України гривні.
6.2.5.Клієнт погоджується та дає згоду на автоматичне та регулярне списання коштів за Основні послуги.
6.2.6.Клієнт має самостійно зупинити контракт (“Smart-карту або Smart-підписку”) у мобільному додатку, або звернутися онлайн Чат Служби Підтримки, або до працівників рецепції Клубу до дати наступного платежу. В разі ігнорування зупинки в мобільному додатку та відсутності звернення в Службу Підтримки, сплачені кошти за наступний період не підлягають поверненню.
6.3.У випадку порушення терміну оплати Основних послуг, що вказані в п.6.2.2 Договору на строк більше ніж 6 днів настає автоматичне розірвання Договору. 6.4.У випадку розірвання Договору і повторного підписання нового Договору, власник Договору або Член клубу сплачує 100% вартості Основних послуг за перші 30 днів за ціною Прейскуранта.
6.5.Вартість Додаткових послуг вказана в Прейскуранті, що діє на момент, коли такі Додаткові послуги мають бути сплаченими. Додаткові послуги оплачуються Членом клубу шляхом внесення 100% передоплати.
6.6.Розрахунковий період Додаткових послуг починається з дня оплати.
6.6.1. Оренда шафи здійснюється шляхом оформлення додаткової підписки через службу підтримки або рецепцію. Дана підписка передбачає автоматичне списання коштів за період 30 днів, якщо не вказано інше. Скасувати підписку можна шляхом звернення до адміністраторів рецепції, або служби підтримки.
6.7.Розрахунковий період послуги Smart DAY починається з дня оплати та діє протягом одного дня.
6.8.Клієнт погоджується з тим, що у разі, якщо після укладення цього Договору або/та після активації придбаного пакету послуг Клієнт відмовиться від Договору та/або від отримання послуг в односторонньому порядку або, якщо розірвання Договору відбудеться в односторонньому порядку Виконавцем через порушення Клієнтом Правил, кошти, сплачені Клієнтом відповідно до умов цього Договору, поверненню не підлягають і зараховуються як оплата вартості користування контентом на Сайті та/або Мобільному додатку.
6.8.1.Придбаний пакет послуг, Підписка в період перепродажу до відкриття нового Клубу поверненню не підлягає.
7.1.Відповідно до положень цього Договору та додатків до нього, а також положень Цивільного кодексу України, Виконавець надає право Тренерові перебувати у Клубі та займатись виключно діяльністю, що не суперечить вимогам цього Договору, Правил клубу та нормам чинного законодавства України.
7.2.Тренер має право надавати Клієнту консультації з правильності користування тренажерами, іншим спортивним інвентарем, а також правильності та послідовності виконання фізичних вправ тощо.
7.3.Виконавець не несе відповідальності за неякісне та неправильне надання Тренером консультаційних послуг, та за шкоду, яка може бути заподіяна внаслідок неякісного надання таких послуг.
7.4.Виконавець не регулює та не контролює відносини та зобов’язання Тренера перед Клієнтом та третіми особами. Виконавець не несе відповідальності за порушення Тренером норм чинного законодавства України.
7.5.Поняття «Тренер, старший тренер, персональний тренер, інструктор тощо» є внутрішньо клубним визначенням та поняттям. Кваліфікаційні вимоги, передбачені профільними нормативно-правовими актами, до наведених вище понять у розумінні цього Договору, не застосовуються.
8.1.Сторони домовились, що в разі виникнення форс-мажорних обставин (дії непереборної сили, яка не залежить від волі Сторін), а саме: війни, воєнних дій, проведення антитерористичної операції, масових заворушень, значних валютних коливань, пандемії, карантину та інших обставин, які унеможливлюють виконання Сторонами своїх зобов’язань, ситуацій, які суттєво впливають на можливість чи неможливість Виконавця виконувати взяті на себе зобов’язання за Договором; дії власників приміщення, де розташований Клуб, у тому числі дії, які призвели до втрати Виконавцем права щодо розміщення Клубу; ремонтно-профілактичні роботи в приміщенні, де розташований Клуб, проведення яких не було заплановано
Виконавцем; пожеж, повеней, іншого стихійного лиха, Сторони звільняються від відповідальності за невиконання своїх зобов’язань на час дії зазначених обставин. У разі коли дія зазначених обставин триває більш як 30 днів, кожна зі Сторін має право на розірвання даного Договору і не несе відповідальності за таке розірвання за умови, що вона повідомляє про це іншу Сторону не пізніше як за 10 днів до розірвання.
8.2.Виникнення зазначених обставин не є підставою для відмови Клієнта від плати за Послуги, які були надані до настання форс-мажорних обставин.
9.1.Договір є публічним і безстроковим та діє до його припинення будь-якою зі Сторін у порядку, встановленому цим Договором або чинним законодавством. При цьому зобов’язання Виконавця щодо надання Послуг Клієнтові виникають з моменту активації пакету послуг, та діють до останнього дня строку дії придбаного пакету послуг.
9.2.Активація можливості отримання послуг відбувається відповідно до умов цього Договору та Правил.
9.3.Виконавець самостійно та на виконання вимог чинного законодавства України визначає умови Договору. Виконавець самостійно має право змінити умови Договору з обов’язковим повідомленням про це Клієнтів на Сайті, та/або в Мобільному додатку, та/або на інформаційному стенді (куточку споживача) Клубу. У разі незгоди Клієнта зі змінами, внесеними до Договору, такий Клієнт має право розірвати Договір, згідно з порядком, викладеним в Договорі, протягом 7 (семи) календарних днів з дня, коли він дізнався чи міг дізнатися про внесені зміни до Договору, шляхом направлення чи особистого подання відповідної письмової заяви. Не розірвання Клієнтом Договору у вказаний строк та продовження користування Послугами свідчить про згоду Клієнта зі змінами, внесеними до Договору.
9.4.Розірвання Договору проходить автоматично у разі затримки оплати грошових коштів Клієнтом за наступний термін надання Основних послуг на період більше ніж 6 календарних днів.
9.5.У разі дострокового припинення цього Договору з ініціативи Виконавця та на підставах, вказаних у п. 5.3. цього Договору, вважається, що Клієнт отримав Послуги, а Виконавець вважається таким, що надав їх належним чином та у повному обсязі. 9.6.Цей Договір може бути розірваний шляхом односторонньої відмови від нього. У випадку односторонньої відмови від цього Договору Клієнтом, грошові кошти, сплачені ним за Договором, поверненню не підлягають.
9.7.Розірвання Договору може статися з ініціативи Виконавця у разі закриття Клубу шляхом сповіщення Члена клубу за 30 календарних днів до останнього дня надання послуг Клубом.
10.1.Якщо Клієнт не відвідує Клуб, не використовує свій пакет послуг або використовує його не у повному обсязі внаслідок вагітності, відрядження, хвороби та/або внаслідок будь-яких інших причин, строк дії придбаного пакету послуг не змінюється, грошові кошти, сплачені Клієнтом за цим Договором, поверненню не підлягають, якщо інше не зазначено в цьому Договорі.
10.2.У разі виникнення випадків, передбачених п. 10.1. цього Договору, Клієнт може скористатися додатковою послугою призупинення дії Пакету Послуг у порядку, передбаченому Правилами.
10.3.Активація Пакету Послуг відбувається в день першого платежу або днем відкриття Клубу, якщо інше не вказано. 10.4.Клієнт погоджується з тим, що надані ним персональні дані, які зазначаються на сайті Виконавця, та/або в Мобільному додатку та біометричні дані необхідні для ідентифікації останнього та є добровільним волевиявленням Клієнта, щодо дозволу на обробку його персональних даних та їх використання з метою реалізації положень цього Договору, зокрема, але не обмежуючись, для повідомлення Клієнта про всі зміни які можуть відбуватися в роботі Клубу та/або інформування Клієнта про нові товари та послуги.
10.5.Перебування дітей віком до 14 років на території Клубу може розглядатись лише за індивідуальним погодженням Адміністрації Клубу та окремою письмовою згодою одного із батьків/опікунів, а тренування виключно під наглядом тренера. У інших випадках перебування на території клубу даних осіб – заборонено.
10.6.Усі правовідносини, що виникають з цього Договору, або пов’язані з ним, у тому числі пов’язані з дійсністю, укладенням, виконанням, зміною та припиненням цього Договору, тлумаченням його умов, визначенням наслідків недійсності, або порушення Договору, регулюються цим Договором та відповідними нормами чинного законодавства України, а також звичаями ділового обороту, які застосовуються до таких правовідносин на підставі принципів добросовісності, розумності та справедливості.
10.7.Акцептуванням цього Договору Клієнт підтверджує, що він свідомо погоджується на всі умови Договору; ознайомлений з Прейскурантом Виконавця та Правилами клубу; стан здоров’я Клієнта та/або стан здоров’я дитини дозволяє йому та/або його дитині користуватися Послугами Виконавця відповідно до цього Договору; Клієнт та/або його дитина не мають протипоказань щодо занять спортом та фізичними навантаженнями.